.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عملیات جستجو برای نجات کوهنورد در قله دماوند ادامه دارد
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از بی نتیجه ماندن ۷ روز جستجوی شبانه روزی نجاتگران این جمعیت برای نجات کوهنورد کهگیلویه و بویر احمد در ارتفاعات قله دماوند خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،جمشید نیکزاد رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۲ هلال احمر مبنی بر مفقود شدن الف_ع کوهنورد ۲۶ ساله استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتفاعات دماوند، بلافاصله تیم جستجو ونجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان آمل به منطقه اعلام شده اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه این تماس در ساعت ۱۹:۳۰ انجام شد؛ افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه نجاتگران این جمعیت به منطقه مورد نظر اعزام و عملیات جستجو در قسمت‌های پایینی یال‌های جنوبی، لومر۱ و ۲، وزان و جناقی آغاز شد.

نیکزاد گفت: در دومین روز جستجو دو تیم از کافر دره و لومر۱ تا بارگاه سوم دماوند صعود کردند که بررسی جان پناه‌ها و نقاط حادثه خیز بی نتیجه بود.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به درخواست بالگرد جهت ادامه عملیات جستجو و نجات در سومین روز افزود: یال‌های کرنا، ملاخوران، جنوبی، لومر۱ و ۲، وزان، جناقی و همچنین دره‌های مابین از ارتفاعات ۲۲۰۰ تا ۴۰۰۰ متری و کافر دره مجددا بررسی شد، اما متاسفانه نتیجه‌ای حاصل نشد.

وی گفت: تیم‌های جستجو و نجات در روز‌های پنجم و ششم مجددا از مسیر جنوبی صعود و منطقه از دو جهت تا ارتفاع ۳۸۰۰ متری در نقاط حادثه خیز و جان پناه‌ها بررسی شد که متاسفانه بی نتیجه بود.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به ادامه جستجو‌ها در روز هفتم، افزود: عملیات جستجو با حضور دو تیم از پایگاه امداد کوهستان رینه و جمعی از کوهنوردان شهر رینه در منطقه زیر گوسفند سرا تا پارکینگ مسیر جنوبی در روز هفتم ادامه یافت، اما متاسفانه اثری از کوهنورد مفقودی پیدا نشد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.